.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قتل 3 نفر از اعضاي يك خانواده در رشت

رئيس پليس آگاهي گيلان جريان قتل يك پدر، مادر و پسر در رشت را تشريح كرد.

عبادالله كريمي با اشاره به ماجراي قتل شب گذشته يك پدر، مادر و پسر در اين شهر افزود: در بررسي‌هاي اوليه هيچ‌گونه ورود به عنف و سرقت اموال در محل وقوع مشاهده نشده است.
وي ادامه داد: پس از وقوع قتل در يكي از خيابان‌هاي رشت بلافاصله گروهي از كارشناسان مبارزه با قتل و تشخيص هويت در صحنه حاضر شده و ضمن اثربرداري تمام زواياي محل جنايت را مورد بررسي قرار دادند.
كريمي با اشاره به جزئيات قتل صورت گرفته اظهار داشت: بر حسب بررسي‌هاي اوليه هيچ‌گونه ورود به عنفي وجود نداشت و علت مرگ پدر 46 ساله، مادر 44 ساله و پسر 17 ساله خفگي تشخيص داده شده است.
وي اضافه كرد: با توجه به بررسي‌هاي صورت گرفته و وجود اموال ذي‌قيمت، سرقتي مشاهده نشده و اين موضوع ذهن كارآگاهان را به موارد ديگر سوق داده است.
رئيس پليس آگاهي گيلان با بيان اينكه در شش ماهه نخست امسال 11 فقره قتل در رشت اتفاق افتاده است، خاطرنشان كرد: قتل شب گذشته نيز به‌زودي كشف مي‌شود.
وي افزود: كارشناسان در حال حاضر با بهره‌گيري از تجربه‌هاي خود مشغول بررسي تمام زواياي ممكن براي احتمال قتل هستند و به‌زودي نتيجه اين بررسي‌ها با هماهنگي مقام قضايي اطلاع‌رساني مي‌شود.
كريمي همچنين از شهروندان رشت خواست تا در صورت آگاهي از دليل و انگيزه قتل شب گذشته خانواده مذكور مراتب را با 130 پليس آگاهي اطلاع دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 مهر 1389
اين خبر در بيش از 20 سايت ديگر عينا با همين كلمات آمده
شما كه ذكر نام منبع نكردي
رطب خورده منع رطب...؟!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.